Home / Werken bij / Locatiemanager - Almere

Locatiemanager

Wonen! Eén van de belangrijkste onderwerpen in ons leven waarin jij voor onze klanten het verschil kan maken!

Binnen het familiebedrijf Van der Linden (met vestigingen in Almere, Amsterdam, Dronten, Lelystad en Zwolle) zijn ruim 100 medewerkers werkzaam. Wij zijn van vele markten thuis, maar hebben ons de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in vastgoedmanagement en makelaardij. Kom jij ons team Binnendienst in Almere versterken?


Wat ga je doen?

Als Locatiemanager ben je de gebouw(en)beheerder op locatie. Je houdt je bezig met het beheer van de gebouwen op gebied van veiligheid en leefbaarheid. Je zorgt ervoor dat de huurders zich iedere dag thuis voelen in hun huurwoning en dat de panden er iedere dag goed bij staan.

Je weet wat er speelt in de complexen, houdt overzicht en contact met alle betrokkenen, neemt klachten in behandeling en ondersteunt bij het oplossen van problemen van huurders. Daarnaast ben je een belangrijke schakel binnen het portefeuilleteam en naar de verschillende externe stakeholders

Je taken op een rij:

  • Het lopen complexrondes, signaleren van problemen en hier op acteren
  • Controleren van de voortgang van reparatieverzoeken bij huurders, inclusief vorderingen van werkzaamheden die aan derden zijn opgedragen
  • Bemiddelende rol bij (onderlinge) problemen van de huurders
  • Uitgifte van sleutels, tags en parkeerpassen
  • Toezien op naleving van de woonregels
  • Informatie verstrekken m.b.t. complex, uitleg systemen, wegwijs maken in complex
  • Inzetbaar bij mutaties maandwisseling
  • Aanspreekpunt op locatie en digitaal via app voor alle stakeholders
  • Het monitoren van de bewoners app
  • Samenwerken met de collega’s van de binnendienst en de communitymanagers
  • Zelfstandig uitzetten van opdrachten aan derden via CRM systeem (Rems) en bewaking hiervan
  • Lid van de BHV werkgroep
Makelaar aan het werk Van der Linden Makelaardij

Wat vinden wij belangrijk?

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Je hebt bij voorkeur enige ervaring als conciërge, beveiliger, facilitair medewerker of een soortgelijke rol
  • Je kunt goed overzicht houden op je eigen werkzaamheden
  • Je functioneert zelfstandig
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Goede technische vaardigheden/inzicht en kennis van REMS zijn een pré

Wat bieden wij?

  • Een dynamische functie voor 32 tot 40 uur per week waarbij je het visitekaartje en aanspreekpunt bent op de verschillende locaties
  • Een marktconform salaris (afhankelijk van opleidingsniveau en werkervaring)
  • Een goede pensioenregeling
  • Ter beschikkingstelling van telefoon, laptop en auto
  • Een fijne werkomgeving met ruimte om je zelf te ontwikkelen
  • Een gezellig team!

Afwisselend

Teamspirit

Doorgroei mogelijkheden

Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden

Geïnteresseerd? Stuur ons je sollicitatie!

Upload hier je motivatiebrief **
Upload hier je CV **

* verplicht in te vullen
** Voeg je bijlage toe als Adobe Acrobat (.pdf) of Microsoft Word (.docx) bestand.

Meer weten?

Femke Koster - HR-manager

Femke Koster
HR-manager

Wat gaat er nu gebeuren?

  • 1

    Succesvolle sollicitatie

    Zodra wij jouw CV en motivatiebrief hebben ontvangen, kijken we of er een match is.

    Binnen een aantal werkdagen ontvang je een reactie.

  • 2

    Gesprekken

    Zien wij een match? Dan plannen we een sollicitatiegesprek in en maken we kennis met elkaar.

    Eventueel plannen we een meeloopdag.

  • 3

    Zijn we een match?

    Op basis van onze gesprekken kijken wij of er een match is. Als de match er is ontvang je van ons een aanbod voor indiensttreding.

  • 4

    Welkom in onze organisatie!

    Ben jij net zo enthousiast als wij? Dan verwelkomen we je graag in één van onze teams en start je bij Van der Linden!