Ben jij die energieke regelaar die overal een oplossing voor vindt, houdt van overzicht en mensen blij maakt met jouw support? Dan hebben wij een leuke uitdaging voor je!
Bij Van der Linden Vastgoedmanagement zijn we op zoek naar een veelzijdige assistent die gedreven is om ons team van accountmanagers te ondersteunen.
Over ons
Wij zijn Van der Linden: een echt familiebedrijf dat dit jaar 50 jaar actief is in vastgoedbeheer en makelaardij. Vanuit onze vestigingen in Almere, Amsterdam, Dronten, Lelystad en Zwolle beheren we ruim 10.000 woningen voor beleggers, zorginstellingen en woningcorporaties. Met ongeveer 80 collega’s zetten we elke dag ons beste beentje voor – en daar zijn we trots op!
Wat ga je doen?
Als Assistent geef je primair ondersteuning aan de accountmanagers van de afdeling Vastgoedmanagement – Wonen en ben je verantwoordelijk voor diverse taken die essentieel zijn voor een soepel verloop van werkzaamheden.
Je ontzorgt je collega’s door pro-actief te zijn. Je bent de spin in het web en met jouw enthousiasme zorg je ervoor dat alles reilt en zeilt binnen het team. Je werkzaamheden bestaan uit:
Zodra wij jouw CV en motivatiebrief hebben ontvangen, kijken we of er een match is.
Binnen een aantal werkdagen ontvang je een reactie.
Zien wij een match? Dan plannen we een sollicitatiegesprek in en maken we kennis met elkaar.
Eventueel plannen we een meeloopdag.
Op basis van onze gesprekken kijken wij of er een match is. Als de match er is ontvang je van ons een aanbod voor indiensttreding.
Ben jij net zo enthousiast als wij? Dan verwelkomen we je graag in één van onze teams en start je bij Van der Linden!