menu

Portefeuille Administrateur Vastgoedmanagement (32-40 uur)

Wonen! Eén van de belangrijkste onderwerpen in ons leven waarin jij voor onze klanten het verschil kan maken!

Binnen het familiebedrijf Van der Linden (met vestigingen in Almere, Amsterdam, Dronten, Lelystad en Zwolle) dat inmiddels bijna 50 jaar bestaat, zijn ruim 100 medewerkers werkzaam. Wij zijn van vele markten thuis en hebben ons de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in vastgoedmanagement en makelaardij. We beheren voor institutionele beleggers, zorgorganisaties en woningcorporaties ruim 10.000 woningen en COG. Onze expertise ligt in de gehele breedte op zowel commercieel, financieel als technisch beheer. Kom jij ons team van de financiële vastgoedmanagement administratie in Almere versterken?

Wij zijn op zoek naar een Portefeuille Administrateur Vastgoedmanagement voor onze vestiging in Almere.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het administreren van een deel van onze vastgoed portefeuille. Daarnaast verzorg je samen met het team de jaarlijkse servicekostenafrekeningen.  Je goede communicatieve vaardigheden komen van pas bij het contact met o.a. eigenaren, huurders en leveranciers. Maar ook richting collegae weet je de juiste toon te zetten. Daarnaast ga je gedetailleerd te werk en zet je jouw kennis graag in om onze opdrachtgevers te ondersteunen.

Wat ga je doen?

Wat vinden wij belangrijk?

Wat bieden wij?

Een werkweek van 32-40 uur in een hecht en enthousiast team waar je met elkaar verantwoordelijk bent voor de gehele vastgoedadministratie. Je standplaats is Almere. Verder bieden wij een marktconform salaris (afhankelijk van opleidingsniveau en werkervaring), prima secundaire arbeidsvoorwaarden; zoals een goede pensioenregeling en worden er regelmatig leuke events georganiseerd.

Interesse?

Van der Linden is een informele, innovatieve en ambitieuze organisatie! Er is volop aandacht voor jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling.

Ben je nieuwsgierig geworden en herken je jezelf in onze vacature? Dan zou Van der Linden weleens perfect bij jou kunnen passen. We nodigen je van harte uit om te solliciteren naar deze vacature. Je kunt dit doen door je motivatie brief inclusief cv te mailen naarFemke Koster, f.koster@vanderlinden.nl

Wil je meer weten over de inhoud van de functie? Neem dan contact op met Astrid Iesberts, Manager Financiële Administratie Vastgoedmanagement, via 036-5330077.