Wonen! Eén van de belangrijkste onderwerpen in ons leven waarin jij voor onze klanten het verschil kan maken!
Binnen het familiebedrijf Van der Linden (met vestigingen in Almere, Amsterdam, Dronten, Lelystad en Zwolle) zijn ruim 100 medewerkers werkzaam. Wij zijn van vele markten thuis, maar hebben ons de afgelopen jaren volledig gespecialiseerd in vastgoedmanagement en makelaardij.
Voor onze afdeling Vastgoedmanagement zijn wij op zoek naar een veelzijdige assistent die gedreven is om ons team van accountmanagers te ondersteunen.
Kom jij ons team in Almere versterken?
Wat worden je werkzaamheden
Als assistent geef je primair ondersteuning aan de accountmanager van de afdeling Vastgoedmanagement – Wonen en ben je verantwoordelijk voor diverse taken die essentieel zijn voor een soepel verloop van werkzaamheden.
Je ontzorgt je collega door pro actief te zijn. Je bent de spin in het web en met jouw enthousiasme zorg je ervoor dat alles reilt en zeilt binnen het team. Daarnaast hou je je bezig met:
Wie ben jij
Wat bieden wij
Een gevarieerde functie waarbij jouw standplaats Almere zal zijn.
“Wij vinden het erg belangrijk dat je jezelf kan blijven ontwikkelen en dit stimuleren we door middel van het creëren van mogelijkheden om door te groeien in de organisatie”
Wij bieden onze medewerkers veel vrijheid om hun eigen planning te maken en het werk in te delen. Werkplezier staat hoog in het vaandel.
Verder bieden wij een marktconform salaris (afhankelijk van opleidingsniveau en werkervaring), een pensioenregeling, een actieve personeelsvereniging en wekelijks vers fruit op kantoor. En bovenal heel veel fijne en gezellige collega’s!
Gaat jouw hart sneller kloppen van deze vacature en voldoe je aan de gestelde kwalificaties? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.
Je kunt dit doen door je motivatiebrief inclusief cv te mailen naar Femke Koster, f.koster@vanderlinden.nl. Indien je meer informatie wilt kun je uiteraard ook telefonisch contact opnemen via 036-5330077.