menu
Inloggen

Professionele en betrokken vastgoedmanager

Een professionele en tegelijkertijd informele vastgoedmanager waarderen onze opdrachtgevers. Daarom kiezen ze voor ons:

  • integer en betrouwbaar
  • lokale en regionale betrokkenheid 
  • deskundige en enthousiaste medewerkers
  • ISAE1 en ISAE2 gecertificeerd

Van der Linden vgm aangesloten bij vastgoedmanagement nederland         van der linden vastgoedmanagement ISAE type 2 gecertificeerd

Een lokaal en regionaal betrokken vastgoedmanager

Ons werkgebied ligt in Midden Nederland. We verhuren in Noord-Holland, Utrecht, Flevoland, Overijssel en Gelderland. Per project is een vaste accountmanager en technisch manager uw eerste aanspreekpunt. Korte lijnen! Daar houden we van. Door deze aanpak is de accountmanager ook heel direct betrokken bij de projecten en worden signalen vanuit bewoners en andere betrokkenen snel opgepakt.  Dat heeft een direct positief effect op de kwaliteit van uw vastgoed.

ISAE1 en ISAE2 gecertificeerd

Logisch dat opdrachtgevers zekerheid willen over de grote belangen van hun vastgoed dat ze uit handen geeft. Met onze ISAE1 en ISAE2 certificering zijn we nog beter in staat onze kwaliteit te verantwoorden en te borgen. De certificering is een dynamisch proces. Periodiek vinden er interne controles en externe audits plaats om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de processen binnen onze Groep op hetzelfde hoge peil blijft. Wij streven ernaar onze opdrachtgevers verder te ontzorgen op het gebied van risicomanagement. Met deze certificering tonen wij aan in staat te zijn om tijdig risico's te onderkennen en op juiste wijze te ondervangen. Het certificeringsrapport kunt u op aanvraag inzien.

Integer en betrouwbaar

Onze opdrachtgevers zijn geen shoppers. Ze zoeken een integere en betrouwbare vastgoedmanager. Met periodieke rapportages, kwartaaloverleggen, en intern ver doorgevoerde richtlijnen op het gebied van betrouwbaarheid (waaronder een klokkenluidersregeling), zorgen we ervoor dat opdrachtgevers verzekerd zijn van een integere samenwerkingspartner.

Deskundige en enthousiaste medewerkers

  • Wij werken met een enthousiast en deskundig team. 
  • Met ons team zijn we in staat om maatwerk te leveren aan onze opdrachtgevers. 
  • We bewaken en monitoren van de kwaliteit van de dienstverlening.  
  • We denken in oplossingen! 
  • We sturen op waardebehoud en waardestijging door goed onderhoud
  • We zijn adviseur en sparringpartner

Onze vastgoedprojecten

Ontmoet onze medewerkers

Jan Bollemaat, manager Vastgoedmanagement

Als manager van Van der Linden Vastgoedmanagement zie ik ons werk echt als ‘people-bussiness’. We werken MET mensen VOOR mensen. Pragmatisch, betrouwbaar en tegelijkertijd professioneel werken vind ik essentieel in ons vakgebied. Ik word enthousiast als we maatwerkoplossingen kunnen bieden voor complexe vraagstukken. Maar ook van tevreden huurders, de oplevering van mooie nieuwe projecten en de samenwerkingsverbanden tussen uiteenlopende partijen.   

Marleen Treur

‘Tijdens mijn studie Beleid, Communicatie en Organisatie aan de VU, werkte ik al bij Van der Linden op diverse afdelingen. Na mijn afstuderen ben ik fulltime gaan werken bij Van der Linden Vastgoedmanagement. Inmiddels ben ik manager van de afdeling verhuur, een hardwerkend team dat het hele verhuurtraject verzorgt. Geen dag hetzelfde, behalve dan dat we elke dag weer nieuwe huurders blij mogen maken wanneer we ze een huurwoning kunnen toewijzen.’

Timon Visser, manager financiële administratie vastgoed

‘Als hoofd van de financiële vastgoed administratie, mag ik het team aansturen. Een leuke functie, zeker omdat we zo’n betrokken team hebben. Ik ben een echte teamplayer en denk graag mee met collega´s en opdrachtgevers om samen tot de beste resultaten te komen. Met de complexe vraagstukken waarmee we als afdeling te maken krijgen, is het van belang dat we oplossingsgericht blijven werken. Doordat we met aanzienlijke geldstromen te maken hebben, is het essentieel dat we nauwkeurig, integer en betrouwbaar werken. Met onze ISAE-certificering borgen we deze processen en zijn opdrachtgevers ervan verzekerd dat hun zaken bij ons in goede handen zijn.’

Martin van Koldenhoven, accountmanager vastgoed

'Als accountmanager vastgoed heb ik intensief contact met opdrachtgevers en met huurders. Net als voor ons is ook voor onze opdrachtgevers de tevredenheid van huurders essentieel. Hier werk ik elke dag met ons team van enthousiaste collega’s aan. Regelmatig participeer ik in de plannen voor nieuwe projecten. Samen met opdrachtgevers en collega’s zijn we continu bezig met een optimalisatie van de huurwoningmarkt.’

Erica Koetje, accountmanager zorgvastgoed

‘Zorgvastgoed is een speciale tak van sport. We bedienen een kwetsbare doelgroep die extra betrokkenheid en aandacht vraagt. Flexibiliteit en verantwoordelijkheid zijn dan een voorwaarde om zowel voor tevreden huurders als opdrachtgevers te zorgen. Hun complimenten maken mij extra enthousiast om elke dag het onderste voor ze uit de kan te halen.'

Amina Tadmine

‘Geen dag is hetzelfde in mijn werk, dat maakt dat ik elke dag vol enthousiasme aan de slag ga! Met potentiële huurders een huis bezichtigen, maar ook eindinspecties bij huurders die vertrekken. Tot mijn werkzaamheden behoort onder andere ook het aanvragen van offertes bij aannemers en contacten met opdrachtgevers. Ik ben een echte perfectionist en ben pas tevreden als ik zeker weet dat alles goed geregeld is.’

Albert Biesterveld, technisch manager

‘Het leuke aan mijn werk als technisch manager vind ik de vele persoonlijke contacten. Niet alleen met de beleggers als eigenaren van de woningen, maar ook met aannemers-, onderhoudsbedrijven en huurders. Huurders met een technisch probleem moeten zo snel mogelijk weer optimaal woongenot kunnen hebben. Door transparante afspraken te maken met alle betrokkenen lukt dat bijna altijd. Dat huurders ons dan ervaren als een betrokken vastgoedmanager, vind ik een mooi compliment.’

Luc Schimmel, technisch manager

‘Als Technisch Manager Vastgoed draag ik zorg voor het kwaliteitsniveau van de woningen die onder ons beheer vallen. Onze huurders moeten zo optimaal mogelijk kunnen genieten van hun huis. Mochten er zich onverhoopt technische problemen voordoen, zullen wij deze zo spoedig mogelijk oplossen. Uiteraard in overleg met onze huurders. De uitdaging voor mij zit in de wijze waarop we het probleem voor de klant naar tevredenheid oplossen, soms is hier wat meer inventiviteit voor nodig wat voor mij het werk juist boeiend houdt.'  

Carin Jansen, verhuurmedewerker

‘Als je elke dag weer mensen blij kunt maken, door het huis van hun dromen aan ze te verhuren, dan vind ik dat ik een topbaan heb. Ik doe dat samen met een groep enthousiaste collega’s, leuk om mee samen te werken. En natuurlijk de afwisseling in mijn werk: veel verschillende mensen, veel verschillende huizen van studentenwoningen tot seniorenhuisvesting! Stressbestendigheid komt er wel bij kijken: het is steeds schakelen tussen telefoongesprekken, open huizen, bezichtigingen en administratieve handelingen. Er is geen dag hetzelfde in mijn werk en dat is leuk. Altijd weer de uitdaging van een niet eerder gestelde vraag die om een oplossing vraagt.’

Daphne Nekkers

‘Ik vind het het leukst om mensen te kunnen bellen met het telefoontje ‘gefeliciteerd met uw nieuwe huis’. Daar is dan een traject aan vooraf gegaan van aanvraag, bezichtiging, beoordeling etc. Om huurders in deze, voor hun zo belangrijke periode te mogen begeleiden, vind ik een mooi vak. En ja, vaak is het ook hectisch om dat je elke klant optimaal wil bedienen. Maar daar hou ik wel van.’

Frans Vissers, VVE-beheer

‘Als VVE-beheerder werk ik in het belang van heleboel (appartements)eigenaren. Dat ik accuraat met hun ingebrachte gelden in de VVE omga, kunnen ze tenminste van mij verwachten. Ruime ervaring in het VVE-beheer zorgen ervoor dat ik een VVE bij kan staan in complexe financiële en juridische vraagstukken die te maken hebben met het gezamenlijk eigendom. Ik merk in mijn werk dat een gezonde dosis enthousiasme en overtuigingskracht er elke dag weer voor zorgen dat ik onze VVE’s optimaal kan bedienen.’

Gérard van Beek, financiële administratie vastgoedmanagement

‘Ik werk al 30 jaar met veel plezier bij Van der Linden Vastgoedmanagement. In die 30 jaar maakte ik goede en slechte vastgoedtijden mee. Wat het werken bij Van der Linden extra leuk maakt, zijn de goede teamgeest en de onderlinge collegialiteit. Integriteit staat hoog in het vaandel bij onze organisatie, daar hou ik van.  Ik ben een boekhouder in hart en nieren en blijf dit graag nog heel lang bij Van der Linden doen.’  

Eric Schooneman, financiële administratie vastgoedmanagement

‘Al bijna 25 jaar werk ik op de financiële vastgoedadministratie. Jazeker, gedreven, anders hou je het nooit zo lang vol op eenzelfde werkplek. Ik blijf het altijd leuk vinden om me vast te bijten in complexe financiële vraagstukken. Vasthoudend zoek ik dan naar een oplossing. Alhoewel creatief en administratie/boekhouden een discutabele combi is, hou ik wel van creativiteit in mijn werk. Ik denk graag mee over de verandering van processen en nieuwe kansen voor ons bedrijf.’

Winny Schermerhorn

‘Ik ben een echte perfectionist en dat past goed bij mijn werk. Ik werk al ruim 18 jaar bij Van der Linden. Met een steeds veranderende markt, blijft ook mijn werk steeds interessant. Ik werk in een enthousiast team van collega’s. Door elkaar steeds positief te blijven stimuleren zijn we een sterk team geworden.' 

Leroy Doorenbosch, junior technisch manager

Lisanne Bruinink, verhuurmedewerker

Nancy van der Valk, servicecoördinator

Sharon Böckling, verhuurmedewerker

Barry Bruijntjes, technisch manager

Kelly Buijsman, verhuurmedewerker

Claudia Schreuders, verhuurmedewerker

Geena Rotgans, verhuurmedewerker