menu
Inloggen

Professionele en betrokken vastgoedmanager

Een professionele en tegelijkertijd informele vastgoedmanager waarderen onze opdrachtgevers. Daarom kiezen ze voor ons:

  • integer en betrouwbaar
  • lokale en regionale betrokkenheid 
  • deskundige en enthousiaste medewerkers
  • ISAE1 en ISAE2 gecertificeerd

Van der Linden vgm aangesloten bij vastgoedmanagement nederland         van der linden vastgoedmanagement ISAE type 2 gecertificeerd

Een lokaal en regionaal betrokken vastgoedmanager

Ons werkgebied ligt in Midden Nederland. We verhuren in Noord-Holland, Utrecht, Flevoland, Overijssel en Gelderland. Per project is een vaste accountmanager en technisch manager uw eerste aanspreekpunt. Korte lijnen! Daar houden we van. Door deze aanpak is de accountmanager ook heel direct betrokken bij de projecten en worden signalen vanuit bewoners en andere betrokkenen snel opgepakt.  Dat heeft een direct positief effect op de kwaliteit van uw vastgoed.

ISAE1 en ISAE2 gecertificeerd

Logisch dat opdrachtgevers zekerheid willen over de grote belangen van hun vastgoed dat ze uit handen geeft. Met onze ISAE1 en ISAE2 certificering zijn we nog beter in staat onze kwaliteit te verantwoorden en te borgen. De certificering is een dynamisch proces. Periodiek vinden er interne controles en externe audits plaats om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de processen binnen onze Groep op hetzelfde hoge peil blijft. Wij streven ernaar onze opdrachtgevers verder te ontzorgen op het gebied van risicomanagement. Met deze certificering tonen wij aan in staat te zijn om tijdig risico's te onderkennen en op juiste wijze te ondervangen. Het certificeringsrapport kunt u op aanvraag inzien.

Integer en betrouwbaar

Onze opdrachtgevers zijn geen shoppers. Ze zoeken een integere en betrouwbare vastgoedmanager. Met periodieke rapportages, kwartaaloverleggen, en intern ver doorgevoerde richtlijnen op het gebied van betrouwbaarheid (waaronder een klokkenluidersregeling), zorgen we ervoor dat opdrachtgevers verzekerd zijn van een integere samenwerkingspartner.

Deskundige en enthousiaste medewerkers

  • Wij werken met een enthousiast en deskundig team. 
  • Met ons team zijn we in staat om maatwerk te leveren aan onze opdrachtgevers. 
  • We bewaken en monitoren van de kwaliteit van de dienstverlening.  
  • We denken in oplossingen! 
  • We sturen op waardebehoud en waardestijging door goed onderhoud
  • We zijn adviseur en sparringpartner

Onze vastgoedprojecten

Ontmoet onze medewerkers

Timon Visser, manager financiële administratie vastgoed

‘Als hoofd van de financiële vastgoed administratie, mag ik het team aansturen. Een leuke functie, zeker omdat we zo’n betrokken team hebben. Ik ben een echte teamplayer en denk graag mee met collega´s en opdrachtgevers om samen tot de beste resultaten te komen. Met de complexe vraagstukken waarmee we als afdeling te maken krijgen, is het van belang dat we oplossingsgericht blijven werken. Doordat we met aanzienlijke geldstromen te maken hebben, is het essentieel dat we nauwkeurig, integer en betrouwbaar werken. Met onze ISAE-certificering borgen we deze processen en zijn opdrachtgevers ervan verzekerd dat hun zaken bij ons in goede handen zijn.’

Erica Koetje, accountmanager zorgvastgoed

‘Zorgvastgoed is een speciale tak van sport. We bedienen een kwetsbare doelgroep die extra betrokkenheid en aandacht vraagt. Flexibiliteit en verantwoordelijkheid zijn dan een voorwaarde om zowel voor tevreden huurders als opdrachtgevers te zorgen. Hun complimenten maken mij extra enthousiast om elke dag het onderste voor ze uit de kan te halen.'

Leendert Zuyderduyn, verhuurmakelaar nieuwbouw

‘Als tiener vond ik vastgoed al erg interessant en besloot daarom Bouwtechnische bedrijfskunde in Amsterdam te gaan studeren. Het mooie aan vastgoedmanagement vind ik dat je lange termijn relaties aan gaat met huurders, opdrachtgevers en andere direct betrokkenen. Geen dag is hetzelfde, zeker niet omdat ik me voornamelijk bezig hou met nieuwbouwprojecten en niet alledaagse woonconcepten. Innovatie speelt in het vastgoed en de processen een belangrijke rol en dat spreekt me erg aan. Alhoewel niets op kan tegen het blij maken van huurders met hun nieuwe sleutel!’

Marinda Rodrigues, medewerker VvE-beheer

‘Na mijn studie Sociaal Juridische Dienstverlening heb ik in mijn werk zowel aan de kant van de huurder als verhuurder gewerkt als juridisch adviseur huurrecht en woonconsulent. Ik kom dagelijks eenvoudige tot hele complexe vraagstukken tegen. Om die succesvol af te ronden geeft veel voldoening. Met een vader als professor en een moeder die in de zorg werkte, zie ik mezelf als een mix van beide. Zowel het sociale en dienstverlenende als iets uitzoeken tot op de letter en mensen blij maken met het antwoord op hun vraag, blijven voor mij ontzettend boeiend.’

Mounir Terzi, technisch manager

‘Het leuke aan mijn werk als technisch manager vind ik de vele persoonlijke contacten. Niet alleen met de beleggers als eigenaren van de woningen, maar ook met aannemers-, onderhoudsbedrijven en huurders. Huurders met een technisch probleem moeten zo snel mogelijk weer optimaal woongenot kunnen hebben. Door transparante afspraken te maken met alle betrokkenen lukt dat bijna altijd. Dat huurders ons dan ervaren als een betrokken vastgoedmanager, vind ik een mooi compliment.’

Gérard van Beek, financiële administratie vastgoedmanagement

‘Ik werk al 30 jaar met veel plezier bij Van der Linden Vastgoedmanagement. In die 30 jaar maakte ik goede en slechte vastgoedtijden mee. Wat het werken bij Van der Linden extra leuk maakt, zijn de goede teamgeest en de onderlinge collegialiteit. Integriteit staat hoog in het vaandel bij onze organisatie, daar hou ik van.  Ik ben een boekhouder in hart en nieren en blijf dit graag nog heel lang bij Van der Linden doen.’  

Eric Schooneman, financiële administratie vastgoedmanagement

‘Al bijna 25 jaar werk ik op de financiële vastgoedadministratie. Jazeker, gedreven, anders hou je het nooit zo lang vol op eenzelfde werkplek. Ik blijf het altijd leuk vinden om me vast te bijten in complexe financiële vraagstukken. Vasthoudend zoek ik dan naar een oplossing. Alhoewel creatief en administratie/boekhouden een discutabele combi is, hou ik wel van creativiteit in mijn werk. Ik denk graag mee over de verandering van processen en nieuwe kansen voor ons bedrijf.’

Dennis Jansen, servicedeskmedewerker

Met werkervaring in de hypotheekbranche werd ook mijn interesse voor de makelaardij gewekt. De diversiteit en met name alle contacten spreken me erg aan. Uiteraard met klanten, maar ook binnen de organisatie. Professionaliteit en gezelligheid binnen het team gaan hier hand-in-hand. Met mijn roots in Almere ben ik ondertussen een echte Lelystedeling geworden. Wat wil je nog meer, leuk werk in een mooie stad.

Evita Haagsman, verhuurmedewerker

‘Als medewerker verhuur werk ik samen in een leuk en gezellig team om mensen te helpen met het vinden van een leuke en passende huurwoning. Als je van mensen hoort dat ze blij zijn met hun nieuwe huurwoning en het werk dat ik hiervoor samen met mijn collega’s heb gedaan, maakt me dat blij en trots op mijn job. Voortdurend kijken we hoe we dit proces nog beter kunnen laten verlopen voor onze (potentiele) huurders.’

Iris Kikkert, verhuurmedewerker

‘Ik kan er echt blij van worden als je ziet hoe dankbaar huurders zijn als je voor hen de match kan maken met een geschikte woning. Als je hen in dat proces van inschrijving tot sleuteloverdracht succesvol kan begeleiden, geeft dat veel voldoening. Naast bestaande woningen, hou ik me ook intensief bezig met de verhuur van nieuwbouw. De diversiteit aan woningen, eigenaren en huurders houdt het elke dag afwisselend en interessant.’

Sarella Simonis, verhuurmedewerker

‘Ik vind het leuk om dagelijks mensen te mogen verblijden met een nieuwe woning. Soms zit iemand echt omhoog en wanneer je dan kan helpen is dit natuurlijk fantastisch! Als je dan ook nog eens met leuke collega’s werkt en huurders hun waardering naar je uiten omdat ze blij zijn met hun nieuwe woning en het proces daarom heen, kan mijn werkdag niet meer stuk!’

Carin Jansen, verhuurmedewerker

‘Als je elke dag weer mensen blij kunt maken, door het huis van hun dromen aan ze te verhuren, dan vind ik dat ik een topbaan heb. Ik doe dat samen met een groep enthousiaste collega’s, leuk om mee samen te werken. En natuurlijk de afwisseling in mijn werk: veel verschillende mensen, veel verschillende huizen van studentenwoningen tot seniorenhuisvesting! Stressbestendigheid komt er wel bij kijken: het is steeds schakelen tussen telefoongesprekken, open huizen, bezichtigingen en administratieve handelingen. Er is geen dag hetzelfde in mijn werk en dat is leuk. Altijd weer de uitdaging van een niet eerder gestelde vraag die om een oplossing vraagt.’

Denise Moreno, verhuurmedewerker

In het verhuurteam mag ik me vooral bezig houden met de seniorenwoningen. Binnen dit proces richt ik me vooral op het organiserende en ondersteunde deel achter de schermen. Extra leuk om te doen omdat het zo’n dankbare job is. We hebben veel te maken met een kwetsbare doelgroep waarbij de nood om snel een woning, vaak in combinatie met zorg, te vinden hoog is. Als je hen en de directe familie dan goed en snel kunt helpen, geeft me dat veel voldoening.

Dayenne Casper, telefoniste verhuurmakelaardij

‘Voordat ik bij Van der Linden kwam heb ik in verschillende branches gewerkt. Klantencontact staat voor mij altijd centraal en vind ik ook het leukst in mijn functie als telefoniste. Het voelt goed om mensen te kunnen helpen. Als ik aan het einde van de dag mensen heb kunnen helpen met hun vragen te beantwoorden dan ga ik blij naar huis. Om samen te werken in een fijn team, maakt dat deze job mij echt op het lijf geschreven is.’